Entrada destacada

ZALETASUNAK

Nire zaletasunak pelikulak ikustea, musika entzutea eta lagunekin egotea da. Kirol asko praktikatzen dudanez, ez naiz ia kalera ateratzen. ...

martes, 11 de abril de 2017

ZALETASUNAK

Nire zaletasunak pelikulak ikustea, musika entzutea eta lagunekin egotea da.
Kirol asko praktikatzen dudanez, ez naiz ia kalera ateratzen.
Oso pozik jartzen naiz festetara joaten naizeam, musika asko gustatzen zaidanez eta jesde askorekin egoten zaizenez, asko gustatzen zait.
Pelikulak comediazkoak gustatzen zaizkit baina orokorrean ez dut naska egityen beste pèlikuleei.
Beldurrezko filmak adibidez, beldur handia ematen didate baina asko gustatzen zait beldur hori edukitzea gorputzan. Baina gehienetan beste film bat aukeratzen dut.
Ikusten ditudan ia film guztiak nire aitarekin ikusten ditut, bere etxera joaten naizenean, ordenagailua telebistan konektatzen du eta han pasatzen dugu gau osoa.
Beste batzuetan zinemara joaten gara elkar, baina nahiago dugu etxean lasai- lasai egotea.
Pordeden ikusten ditut ia film guztiak, horregatik paginaren linka utziko dizuet.

http://www.pordede.com/?redirect=%2Fpelis

Resultado de imagen de ir de fiesta


Resultado de imagen de ver pelis

Resultado de imagen de escuchar musica


No hay comentarios:

Publicar un comentario