Entrada destacada

ZALETASUNAK

Nire zaletasunak pelikulak ikustea, musika entzutea eta lagunekin egotea da. Kirol asko praktikatzen dudanez, ez naiz ia kalera ateratzen. ...

martes, 11 de abril de 2017

HASIERA



Kaiiixo egun on!!

Itziar Mena deitzen naiz. 15 urte ditut, baina irailaren 8an 16 betetzen ditut.
Barakaldon bizi naiz orain dela 6 hilabetetik. Lehen Castro - Urdialesen bizi mimtzen baina nire gurasoek banandu zirenez, Barakaldora joan nintzen.
Nire haizpa eta amarekin bizi naiz, eta aste buruetan nire aitarekin joaten naiz.
nik, zaletasun bakar bat daukar, eta Gimnasia Erritmikoa egitea da. Sei urte nuenetik praktikatzen dut kiroa.
Nik uste dut oso pertsona lasaia naizela, batzutan alaia eta beste batzutan tristea, baina beti irribarre batekin. Nire lagunen laguna naiz.
fisikokiz, oso neska baxua naiz, 1´54 cm-ko altuera dut. Begi marroiak eta oso oso handiak ditut. Ile "motxa" dut eta marroia baina udan metxak ateratzen zaizkit.
Asko gustatzen zaidan gauzaren bat, makillatzea da. Oraindik ez dut makillaje  askorik, baina erosteko prozesuan nago.
Betidanik oso presumida izan naiz, arroparekin, ilearekin, makillajearekin...
orain, azalduko dizueak pixka bat nolakoa den nire herria.
bueno egia ezanik, ez dut oso ondo ezagutzen, orain dela gutxi bizilekuz aldatu naizelako. horregatik, hemen uzten dizuet Barakaldoko web ofiziala.


www.barakaldo.org/
Resultado de imagen de barakaldo

Resultado de imagen de bec

           
Resultado de imagen de max center

Resultado de imagen de megapark

No hay comentarios:

Publicar un comentario